• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 10 شهریور 1398
کد مطلب : 75876
+
-

کاشان دارای کمترین  نرخ بیکاری در اصفهان

شهرستان
کاشان دارای کمترین  نرخ بیکاری در اصفهان

فرماندار ویژه کاشان گفت: پایین‌ترین رقم بیکاری در استان اصفهان مربوط به این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، «علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی» بیان کرد: این شهرستان همچنین بالاترین رتبه در زمینه صادرات غیرنفتی استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به بهره‌برداری از ۱۵۰ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح جدید به مناسبت هفته دولت در   کاشان، سرمایه‌گذاری اختصاص یافته برای این طرح‌ها را ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرماندار ویژه کاشان افزود: ۲۹ طرح عمران و بهسازی شهری، ۲۸ طرح عمران و بهسازی روستایی، ۱۳ طرح آموزشی و بهداشتی، ۱۰ طرح اشتغال‌زا و خدماتی، ۱۰ طرح صنایع‌دستی و گردشگری، 8 طرح کشاورزی، ۱۰ طرح آبی، ۲۵ طرح مخابراتی، ۲۳ طرح راهداری و 3 طرح ورزشی در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گفته وی با بهره‌برداری از این طرح‌ها در کنار ایجاد ۳۴۵ فرصت شغلی مستقیم جدید در کاشان، ۶۰ کلاس درس و ۳۰۰ تخت به ظرفیت حوزه‌های آموزشی و گردشگری شهرستان افزوده شد.

مرتضایی همچنین بهره‌برداری دوباره از فرودگاه، ساخت زیرگذر در ورودی کاشان، راه‌اندازی شهرک صنعتی شماره ۳ جهت استقرار صنایع پاک، راه‌اندازی رادیو کاشان و ایجاد تقاطع غیرهم‌سطح پس از ۱۷ سال در مسیر قطار آب شیرین را از جمله مهم‌ترین اقدام‌های یک سال گذشته دولت تدبیر و امید در شهرستان کاشان برشمرد.
وی در ادامه اظهار کرد: مدیریت منابع آب به علت کمبود آن در منطقه، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام، ایجاد اشتغال با رونق تولید، توجه ویژه به خانواده‌های شهیدان و ایثارگران و افزایش ملاقات‌های مردمی از جمله اولویت‌های کاری نیمه دوم سال ۹۸‌ دولت در شهرستان کاشان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید